They say I´m psycho

sköna helg snart är du slut och jag ska vakna om 7h så bra att kanske sova snart så man får i sig lite sömn:) kommer nog vara ganska slut med tanke på att man typ sover i 12h på helgen.

kom på att jag måste duscha så snabb inläggar mig;p mahah

aja idag har jag inte gjort mkt fast dagen började ju bra, steg upp 9 och gick 1h prommis med tyson. men efter den hurrtigheten har resten av dagen i princip spenderats framför dator och tv, precis som en söndag ska vara<3

shoppade lite till när jag var på stan i lördags som jag hade tänkt visa upp nu men hinner inte efter som att sova känns viktigare. men kan visa upp allt jag har shoppat i höst i ett inlägg nångång sen:)

så får ni den här bilden så länge:)

Inte tjocka alls tralalala... och ändå så har molly(t.v) gått ner 1.7kilo sen förra vintern. köttbullar:)


pannbandet som man ser lite av är nyköpt i höst från gina och den kavajliknande saken i mjukisbyxetyg köpte jag igår på h&m på rea, 75:- dock strl 40.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0