I watch when you are sleeping, you belong to me

har kommit hem från en flundrans rolig kväll med tjejerna dvs frida,terese,linnéa,emma och nicole :) började hos linnéa då var även anton, erik och eriks kompisar dära:)

och sen så drog vi vidare vid 11 till allstar:)

grymt med kul dära. men dock så finns det ju alltid dem hära klängiga killarna som inte fattar nått när man säger att man har kille , men som tur var så var favvogren dära och bröt arm med honom för att han skulle försvinna och vann självklart och men han stanna ändå ett litet tag men sen äntligen stack han. TRÖGJÄVEL!! men han var ju full som ett svin också men ändå!

anton sover iaf nu och jag ska väll brosta tänderna och krypa ner brevid.

behöver jag ena säga hur lycklig jag är som har honom:')

glad blev ajg också att han blev så berörd av presenten han fick av mig när vi firade våra tre år tsm.

(btw så har jag om 1,5h varit vaken i 24h, hemligheten är kaffe i mängder, vilket är nått jag inte är stolt över, tkr inte att det är bra med kaffe men utan det tar jag mig inte upp.)

vill få fast jobb också då kan jag och min älskis flytta<3


(och btw igen! inga nya biloder kommer upp för mitt internet lägger av så fort jag försöker stoppa in bilder på dtaorn???:S men det ska jag lösa inom en snar framtid;) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0