Oh no! I know, a dirty word.

sitter hemma hos anton.

ska snart äta lammstek.. mums!:D 


trettondagen ikv.. och jag är ledig imorn!

men ska bara ta det lugnare än lugnast! är så sjukt trött och utmattad.
dem två senaste dagarna på jobbet har varit stressiga! två har varit vanligtvis är vi 5-6 i köket men nu var vi 3.. 
skulle vara i salladen den här veckan, men nu hade jag inte bara en salladsbuffé att göra, fick först göra mackor på morgon och sen baka bröd som skulle vara till lunchen, diska och göra sallader. och jag hann i tid!.. var inte en männsika var typ en maskin elr liknande..

så ska bli skönt att ta det lungt ikv lägga sig tidigt, och sova halva dagen imorn!;)

hade grace varit kvar hade jag kanske farit ut, var där förra trettondagen och det var sjukt roligt.. grace var mitt favorit uteställe i lule.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0